Para İade Politikası

İade Politikası

İade işlemini nasıl yapabilirim?

  1. LET'SCRUB üyeliğiniz ile giriş yapın ve İade Taleplerim sayfasına geçin.
  2. Sipariş numaranızı ve siparişinizdeki iade edeceğiniz ürünü seçin.
  3. İptal iade nedenini ve iptal iade tipini seçin.
  4. Ad Soyad ve IBAN Numarası bilgilerini doldurun. (IBAN numaraları arası boşluk bırakmayınız.)
  5. İşleminizi Kaydet ve Devam Et butonu ile geçekleştirebilirsiniz.
  6. İade edilecek ürünlerle birlikte faturanızı tek bir pakete koyun.
  7. Paketi ……… kargo koduyla birlikte 14 iş günü içinde …….. Kargoya teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir iade adresi belirtmeniz gerekmez.
  8. İade yapacağınız elektronik kategorisindeki cihazların kullanılmamış ve veri aktarılmamış olması gerekmektedir. 

İade işlemi için herhangi bir ödeme yapmam gerekir mi?

Sunduğumuz iade yöntemlerini kullanıldığınızda gönderim ücreti alıcıya aittir.

İade işlemi için geçerli süre nedir?

Bütün iadeler, gönderi onay e-postasından itibaren 14 gün içinde yapılmalıdır. 

İade süreci nasıldır?

  • Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
  • Ürün iade şartlarına uygunsa 10 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.
  • Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
  • İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Genelde 2-10 işgününde sağlanır. 

Para iade işlemi için hangi belgeler gereklidir?

İade hakkını kullanabilmek için aşağıdaki belgeler gereklidir:

  1. Tarafınıza ürün ile birlikte gönderilen faturanın arkasındaki formu doldurunuz ve imzalayınız; iade edeceğiniz ürün ile birlikte gönderiniz 
  2. Eğer sipariş şirket bünyesinde ya da serbest meslek sahipleri tarafından yapıldı ise faturanız ile birlikte şirketiniz ya da sizin adınıza hazırlanmış bir iade faturası eklemeniz gerekmektedir.
  3. LET'SCRUB iade dönemi geçtikten sonra gönderilen veya bildirilen iadeleri ya da alındıkları durumda olmayan ürünlerin iadesini reddetme hakkını saklı tutar.

Geri ödeme tutar yanlışlığında ne yapılmalıdır?

Müşteri hizmetleri departmanımız 0538 337 18 37 ile iletişime geçin, sorunu mümkün olan en hızlı şekilde çözelim.

Merak etmeyin, biz tüm sorunları hızlıca çözümlüyoruz.